3 Haziran 2009 Çarşamba

Sanalnikah sanıl hilesi

Sanalnikah sanıl hilesi bildiğiniz gibi online oyunlarda para çok önemlidir. Sanalnikah da bu daha önem taşıyor. Düşünsenize binlerce sanılınızın olduğunu.

Neler alırsınız o sanıllarla, çok daha güzel görünürsünüz, kendinize ev alırsınız. Arkadaşlarınız arasında sanalnikah sanıl sayesinde çok popüler olursunuz.

Sizler için sanalika sanıl hilelerini araştırdık ancak henüz birşeyler bulamadık.

Lütfen sizlerde sanalnikah sanıl hilesi bulur iseniz bunu yetkililere bildiriniz.

14 yorum:

  1. lütfen sanalika hilesini bulun

    YanıtlaSil
  2. ben bir site buldum ve ben de denedim oldu. inanamıyoruuum yaa. bedava hem de. siteyi sölüyorum: bedavasanilyukleyelim.tr.gg gerçekten oluo. çooook zengin oldumm. süper bişi yaa. herşey orda yazıo açıklamalı zaten...

    YanıtlaSil
  3. öle bi site yo9k açılmıyor bu sişte açılıyor

    YanıtlaSil
  4. arkadaşlar bir site daha var adınızı fln yazıosunuz istediğiniz sanil miktarını yazıonuz sanil cantanıza 1 dn içinde yüklenio bende bu sekilde zenginim artım sitenin adı sanilkazanabilirsin.tr.gg

    YanıtlaSil
  5. sanilkazanabilirsin.tr.gg o siteye şifre verirsen kullanıcı adın yanar xD

    YanıtlaSil
  6. yhaa lütfen sanil hilesi bulun lütfen elimden bişi geliyosa bnde varım lütfen lütfen metin2nin bile var hileleri allahışkına şu hileyi bulunnnnn

    YanıtlaSil
  7. ya bi hile istedik arkadaslar verseniz nolurki hadi ya bir tane

    YanıtlaSil
  8. ya arkadaşlar lütfen yazın şuhileyi hadi ya bi hile ya sanil hilesi alt üstü özel hayatınla ilgili yazı yazmıcaksınız hile yazcak sınız ya yazın hemen ya lütfen arkadaşlar bilen yazsın şu para hilesini

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar harbiden artık sıkıldım ya sanalika dan şu sanil hileşini yaz salar bi keyifli keyifli oynasak o sanil hilesi bilenler gibi ozaman evde alırız motorda herseyi alırız ama işte söylemiyolar sanil hilesini

    YanıtlaSil
  10. ben merak ediyorum neden sölemiyolar bu hileyi anlamadım söleseler neolucak yani ya neyin inadını yapıyolar anlamadım ki eminim çok kişibiliyodur sanil hilesini sanalikada ama yaz mıyolar ki ne yani yaz sanız ne olucak

    YanıtlaSil
  11. ben buldum herkeze çok param var diceksiniz sonra takasa girceksin herseyini alcanız sonra ona gidecinizki ver paranı daha fazlası olsun dicen bu kadar basit ben su anda onunla en zenginimmmmm

    YanıtlaSil
  12. ben hile bilioırum eşya hilesi söliyim sizi gidi fakirler bende tüm eşyaLAR WAR köstümcüde oluo ama sadece gidinn köstümcüye tabloyu açın bi eşya seçin sonra satın alı tıklayın tamamı tıklamayın vazgeçi tıklayın sonra tabloyu kapatın sonra tekrar açın ve aynı eşyayı seçin
    satın alı tıklayın tmm ı tıklayın eşya elinizde oluo o eşyayı elinizde 1 saat tutun ama hiç kıpırdamayın eşya sürekli sizde oluyor

    YanıtlaSil
  13. ben tüm hileleri biliyorum kısa kesicem
    1.bakala gidin istediyniz eşyayı seçin ama 60 kere tılayın başka adaya gidin bakın cebinze ne var?
    2.bakın sevgili apartmanına gidin asansör tam geldiğinde eşyay takasa atın cebinize bakın o adamın tüm eşyaları sizde oluyo mütiş
    3.istediniz herangibi bi yere gidin alıcanız eşyayı seçin 121212 yazın istediniz 3 TL oluyo süper
    4.metroya gidin entıra bi kez basın tüm duvallardan geçersiniz ama cafe hariç
    5.hahaha en güzel i bu ama bu hile böle çat diye sölenmez çok önemli eyer hileyi isterseniz msn adresim ardacansin8@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. hey benim 99999 tl var hileyyy le oyundaki
    en zengin ben herşeyden 6 tane var bende

    YanıtlaSil